Dogdance Turnier Wien

16.11.2011 09:24

Do Viedne sme sa veľmi tešili, všetci sme poctivo nacvičovali, chystali si kostýmy, leštili rekvizity a piekli maškrty... (alebo len ja som piekla).

Výška štartovného horibilná nebola, za dva psy som platila 25 eur, ale aké bolo naše zdesenie po príchode na miesto činu! Súťažný štvorec v samom strede haly, osvetlený chabými lampami, žiarivo zelený koberec na zemi a vo vzduchu milión zvukov, cez ktoré bolo počť všetko možné, na prvom mieste ale rôzne tety hlásateľky, na druhom mieste hudby jednotlivých zúčastnených. Z fotiek nie je ani houno, takýto zle osvetlený priestor nemáme ani v šalianskej jazdeckej hale, a to už je čo povedať. Z toho množstva zvukov a hlukov a pachov a zmesky ľudských aj psích bytostí sa Dobíkovi stiahli guľky, skrčil sa pod jednu zo stoličiek a odmietol odtiaľ vyliezť! Triasol sa asi polhodinu po príchode, rozmýšľala som, čo teda urobím. Uložila som ho do Petboxu, aby sa cítil v bezpečí, a zrejme to pomohlo, pretože na prípravný tréning vyrazil z Petboxu nadšený pudlík. Na štarte sa však opäť rozsypal a len podrobnou analýzou som zistila, čo sa asi stalo. A dokonca ani nie ja, ale Markéta to zistila, keď som jej opisovala začiatok zostavy. Doby má totiž z nejakého dôvodu averziu voči povelu "zostaň." A keďže po príchode do ringu chcel silou mocou začať cvičiť, bez ohľadu na príchod prvého povelu, bez ohľadu na pokyn, na hudbu. Keďs a už tretíkrát pohol z úvodnej pózy pred začiatkom signálu na hudbu, dostal rázne "zostaň," v ňom sa radosť zlomila a zvyšok si môžete pozrieť pod článkom. So stiahnutým chvostom odcvičil polovicu toho, čo sme mali pripravené, ohodnotili nás však nadpriemerne, až na 4. miesto.

Herbie zase pred štartom vyzeral, že všetko prešteká, nedal si povedať jediný povel, tak som 10 minút na prípravnej ploche strávila jednoduchými povelmi rečou tela a  hádzaním pamlskov. Rozhodla som sa, že slovné povely obmedzím na minimum... a tak aj bolo. Herb naštastie pozná dosť dobre všetky cviky, aby na jediný povel "ticho-ticho-ticho!" odcvičil sériu trikov od cúvania cez slalom, obehnutie a cúvanie plazením, takže 6 štekov počas zostavy bolo pre mňa nadmieru dobre odcvičená zostava :). A vyhodnotenie - Herbík 3. miesto.

 

Krátku správu o výsledkoch ostatných súťažiacich nájdete TU.

 

A videá nižšie :)