DogFest 2011

03.10.2011 09:13

Čo už mám o DogFeste napísať? Najhoršie je, že z výkonov súťažiacich si pamätám len veľmi málo, väčšinu času som pobehovala po areále, čosi alebo kohosi zháňala, odpovedala na otázky, s Viki a Sabčou som sa stretla, len keď riešili tú istú vec ako ja a tiež v behu :D. Ale veľmi dobre si pamätáme na úplne príšernú svalovku, ktorá prenikala z prstov na nohách cez chodidlá, lýtka, kolená, stehná, chrbát a kým tá bolesť došla do hlavy, už sa nám nechcelo ani sa pohnúť. Ale keďže by som mala napísať niečo o našej dogdancingovej účasti na DogFeste... takmer som si nestihla prísť po psy! Zdrhla som na obed, do polhodiny sme už boli opäť na ranči. Doby bol celý paf z toľkých ľudí a nespamätal sa do súťaže, tak to dopadlo ako to dopadlo, teda otrasne. Navyše bol opäť celý bez seba, že nevidí na Herberta, ktorý kdesi nasrano štekal, a keď Herb zaštekal, Doby by najradšej bežal za ním na kontrolu, či je jeho naj kamoš v poriadku. Herb bol na tom počas cvičenia o niečo lepšie, ale keďže si všimol, že počas statických cvikov sa tlieska, tak celý šťastný sa počas každého zastavenia v zostave začal obzerať, a keĎže jenaučený hľadieť mi priamo do objektívu, pred jedným fotografom sa pekne zastavil. Poslušný psík. Nakoniec bol Herb prvý, ale nemastno-neslané vystúpenie ani nezverejním. Večer v náhlej niekoľkominútovej chvíľke "voľna" som si odbehla do stanu, aby som sa opýtala Šimony a Andrey, ako bežia skúšky, a či nejakú nemôžeme zložiť. A keďže presne v tom momente skúšky skončili a tiež nastalo náhle voľno, odtancovali sme si v rýchlosti skúšku dance with dog. Našťastie na výborne.

Nedeľa už bola voľnejšia, psiská nemali na programe nič, váľali si šunky a vrieskali z pet boxu, že chcú von čuchať fenky a hľadať nechcené opustené jedlo, alebo aspoň cigaretové špaky. Čiastočne som im to dovolila. Fenky nedovolili nič...

A večer sme celí šťastní našli v stane "plynárenský autoatlas," ku ktorému sa nikto nehlásil ani týždeň po pretekoch, tak sme sa obohatili aj o tento cenný papier.  Snáď o rok na DogFeste... tiež nájdeme autoatlas :D.