Langenwang - medzinárodný DD turnaj

27.03.2011 08:50

Cestou do Langenwangu som si niesla síce veľké očakávania, ale že zažijem na jednom mieste stovku prihlásených štartov tanca so psom, to sa mi ani nesnívalo :). Zúčastnili sme sa piatkovej Európskej schôdze dogdancingu za prítomnosti ľudí z Francúzska, Anglicka, Švajčiarska, Nemecka, Rakúska a Maďarska, škoda, že Česi chýali, ale nevadí, vyriešili sme dosť vecí a odniesli si veľa nápadov a predsavzatí.

Súťaž nevyšla tak, ako mala, Doby bol úplne rozhádzaný a veľmi ma mrzelo, že sa nedal dokopy ani pred štartom, ani počas neho, tak som nás dobrovoľne diskvalifikovala. Bola som naštvaná, že sme to nezvládli, teda, že ja som to nezvládla, jedného pudlíška a jeho pokazený prvý štart. Mrzelo ma to, a bez akýchkoľvek nádejí som nastúpila v druhom kole s Herbiem. A aké bolo naše prekvapenie, keď sme Klasse 1/B vyhrali!!! :)

Celkovým víťazom Klasse 1 sa stala Viki, v Klasse 2 neskutočne zahviezdila Monika s Arsinkou. Slovač vyhrala teda všetko, čo sa dalo a mohli sme spokojne odísť domov... :)