MDD, Ranč na Striebornom jazere

01.06.2012 15:24

Tejto milej akcie sa zúčastnili pudlíci aj Paťova Begi, a síce sme na začiatku skúšali čo-to odtrénovať v jazdeckej hale, našťastie sme sa mohli presunúť pekne von, na kúsok trávičky aj betónu. Decká boli psami nadšené a ja vlastne tiež. Takemr dve hodiny som po nich neustále čosi požadovala, decká kričali, neustále sa snažili hladkať psy, samy s nimi pracovali, psy ich obiehali, preskakovali, skákali im na chrbátiky... a to malo úplne najväčší úspech, detiská sa predbiehali v tom, komu teraz vyskočí pudlík na chrbát :). A znova som sa presvedčila, aké je super mať malé psy. Begina totiž na chrbty skákať nemohla, pridlávila by deti :P. Pudlom som po celý čas ukážok nechávala pracovné postroje na sebe, čo sa niekoľkokrát ukázalo ako výborný nápad, hlavne, keď bolo treba padajúceho pudla rýchlo zachytiť. Nie všetky deti sa totiž zohli ideálne, ale pudle sa vždy snažili o maximum. Dobinko si s chlapcami dal aj niekoľko pretekov, kto prvý chytí loptičku. Samozrejme, že psík vyhral aj nad väčšími chlapcami, len som sa naľakala, keď chalani zistili, že stačí na Dobyho škaredo pozrieť, a on im tú loptičku prenechá. Na jednej strane som bola rada, že sa o ňu nechce biť a mám v neho absolútnu dôveru, čo sa detí týka, na druhej strane som sa bála, že tú loptičku už nebdue chytať vôbec...

Škoda, že fotky nemám, deti aj učiteľky síce fotili, ale na vlastné záznamy už nebol čas ani náhodou...

Ďalší program MDD nás čaká zajtra na bratislavskom hrade, už sa nevieme dočkať :)