Šou vychádzajúcich hviezd - Topoľčany

28.05.2012 19:11

Na túto veľmi milú akciu v kultúrnom dome Topoľčany nás pozvala pani Badiarová - veľmi sympatická a energická učiteľka, ktorá sa rozhodla spraviť podujatie s finančným výťažkom pre karanténnu stanicu Topoľčany.

Akcie sa zúčastnili okrem tancujúcich psov aj tancujúce deti, tie súťažili o fakt pekné ceny. Ja som vystupovala ako posledná, mali sme prisľúbený koberec na pódium, no takmer som sa začala nahlas smiať, keď mi priniesli do stredu pódia dvojmetrovú rohož :). Ale psiská poslúchali pekne, mimo kobera sa trochu šmýkali, ale zažili sme aj divokejšie povrchy. Na kraj pódia sa nalepili deti už pred začiatkom a postupne pribúdali. Predviedli sme triky aj dva tance bez nejakej duchaplnej pointy, ale aj tak nebol čas prezliekať sa a vymýšľať divoké príbehy.

Som rada, že som spoznala pani Badiarovú, a verím, že na ďalší rok vymyslí pre opustené psy ešte čosi nápaditejšie, a hlavne o psoch - pre psy. :)